Operett a Fecebookon

Operett hírek

Az operettek világában szeretném elkaluzolni az érdeklődőket! Ez a hamarosan talán Hungarikummá váló műfaj hazánkban is roppant kedvelt. Lassan mminden színház repertoárjában szerepel egy operett, és még a fiatalok is biztos hogy ismernek legalább egy klasszikus slágert Léhár vagy Kálmán Imre operettjeiből.

Friss topikok

2012.04.20. 12:25 operett hírek

60 éves a magyar operett csillag, Oszvald Marika

Címkék: operett operettszínház

Oszvald Marikát április 14-én este 60. születésnapja alkalmából, a Borban a vigasz...! gála előadása után ünnepelték az Operettszínházban. Felköszöntötte többek között Kerényi Miklós Gábor - KERO®, Zentai Anna, az Operettszínház Örökös tagja, valamit Tarlós István, Budapest főpolgármestere is.

 

A szombat esti Borban a vigasz...! Lovagrendi Operett Gálán minden rendszerint zajlott, a tapsrend végén azonban váratlanul Kerényi Miklós Gábor direktor lépett színpadra. A nézők sejthették, hogy valami különleges esemény következik... A főigazgató egy mesével kezdte köszöntőjét: "Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy helyes kislány, aki nagyon szerette a színpadot és a légkörét. A kislány nőtt, nőtt, szubrett lett belőle, és ma már ő az operett nagyasszonya! Munkásságát szerte a világon csodálják, Japántól Németországig, Soprontól Budapesten át Kübekházáig. Olyan, mintha három húszéves bújt volna belé. Isten éltesse a 60. születésnapját ünneplő Oszvald Marikát!"

oszvald60_1

A köszöntő után Kerényi Miklós Gábor - KERO® átadta a virágcsokrot, a színésznő pedig meghatottan fogadta a közönség és a kollégák vastapsát. "Szeretném megköszönni azt a szeretetet, ami körbevesz. Hálás vagyok a szüleimnek, két csodálatos embernek, hogy ilyennek neveltek, amilyen vagyok. Amikor erre a pályára léptem, még nem sejtettem, hogy ennyire fognak szeretni, de örülök, hogy 40 éve hű vagyok az Operettszínházhoz, nem mentem el máshova. Nekem ez a második otthonom, ez a légkör varázslatos!"Végül pedig egy viccet mesélt el a publikumnak Oszvald Marika, amivel egyik kollégája köszöntötte fel őt: "A tanárnő megkérdezi a gyerekeket az iskolában. - Pistike, hány lába van a kengurunak? - Kettő. - Sanyika, hány lába van a póknak? - Nyolc. - Marika, hány lába van a bogárnak? - Nem tudom, tanárnő. - Marika, hat van!"

oszvald60_02

A kollégák egyéb meglepetéssel is készültek a művésznőnek, a színház Csillártermébe vonultak, ahol csendben várták az ünnepeltet, aki úgy tudta, egy TV-stáb várja őt ott, hogy interjút készítsen vele születésnapja alkalmából. Amikor gyanútlanul belépett, a Boldog szülinapot! című dallal fogadták.

KERO® ismét szólt pár szót a művésznőhöz, valamint üdvözölte Zentai Annát, aki Oszvald Marika szubrett-elődje volt, Csere Lászlót, a színésznő állandó partnerét és Tarlós Istvánt, akit, kiállva a próbákat, éppen az aznap esti gála keretein belül avattak a Villányi Borrend tagjává. A fogadáson ő is köszöntötte az örökifjú szubrettet: "Ahogy mozog a színpadon, el is felejtettem, hány éves. Olyan, mintha alig múlt volna húsz..." A főpolgármester gratulált Kerényi Miklós Gábor főigazgatónak és a teátrum minden dolgozójának is az elért eredményekhez, s hozzátette: "Budapest büszke arra a hungarikumra, amit Operettszínháznak hívnak, büszke a művészeire. Oszvald Marikát pedig Isten éltesse nagyon sokig!"

oszvald60_03

Oszvald Marikát egy pillanatra sem hagyták magára, sorra érkeztek a köszöntések, a fotósok, riporterek, két interjú között azonban fölvágta tortáját, utána pedig elmondta: "Teljesen meglepett az egész, hiszen már túl vagyunk a születésnapomon, és mindenki felköszöntött. Jól titkolták, egyáltalán nem számítottam rá, ezért szerencsére nem is voltam görcsös." S hogy honnan jön ez a hihetetlen energiája? "Jól vagyok! Ha jó a kedvem, másnak is jó kedve lesz és szeretnek. Ezáltal én is szeretem őket, és ebből kialakul egy körforgás..." Forrás: Szinhaz.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://operetthirek.blog.hu/api/trackback/id/tr14466266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása